torsdag, januari 11, 2007

Storebror ser dig

De vet inte bara var jag bor på Hitta.se! Nu vet de också när jag fyller år och och när jag har namnsdag (mindre förvånande dock) . Utan att jag talat om det för dem. Vill jag, kan jag lägga in en bild på hur jag ser ut, rabbla mina familjemedlemmar och berätta om var jag jobbar. Allt för att vi lättare ska kunna hitta varandra när vi tappat bort oss. För det är väl det hitta.se är till för? Här hittar man numera inte bara närmaste pizzeria eller postnumret till kusinerna utan även den där barndomskompisen som fyllde år på våren och killen från festen i lördags som pratade så mycket om sin systers barn. Kanske lösningen för alla Johan Svensson, Anna Karlsson och Anders Nilsson som ingen vågat chansringa till av rädsla för att det ska vara fel person.
Och vilken guldgruva för de som ska samlas till jubileum för gamla klasskamrater!

Inga kommentarer: